Jumaat, 3 Mac 2017

kena beli tak sama dengan kene jual

Korang tau tak...sebenarnya, aku dah 7 tahun keje kat nitritex...
Ms Chew dah pindah lab, so skang aku under sewing department
Bos baru aku cina lelaki yang pandai jahit..
problem machine pon die tere...
die x auwww

tapi, die suka kutuk aku kat kawan² cina dia...
dia xtau kawan² cina die kutuk die kat aku...

pastu ade sorang bos atas bos laki cina aku pon xsuka aku
agaknya la...
tp bob kata, xpela...keje elok², hujung bulan amik gaji

aku update blog ni sbb last week Mr. Derek ada tya aku ade update blog x?
aku cakap last updated last year...

kekerapan menaip aku adalah setahun sekali...
aku akan cuba baiki...

Nitritex dah kene beli dengan Ansell
dulu aku nk sgt keje dekat Ansell...
tp skang bila dah dapat rasa biasa je...

apepon aku masih bersyukur aku masih ade tempat nk kerja

Doa&tawakkal je la aku keje sini