Rabu, 13 Februari 2013

badan kecik bukan lemah, badan besar blom tentu kuat

Fear Factor celebrity Malaysia?Fear aku menengoknyeh!
                                
smua aksi yang diorang buat...smua aku fear...tinggi la..makan bende kotor la...binatang ular la..tikus...eeeee....aku xcukup kuat nk masuk fear factor

aku mmg kagum tgk artist pompuan macam didi alias...elfira loy.celina..kaka n ezlyn yg berani cabar diri derang masuk game tu...

tapi..yang poyo..mmg poyo...sapai bile² pon ko mmg poyo la Gambit...orang poyo n berlaga mmg Allah bagi die menanggggg je kan...hahaha

ok, episod pertama...si roslan terkeluar...lelaki nye grup tu..tgk..pompuan yg kecik mlek smua blh bertahan lagi...

kalau ikutkan...ramai diantara derang yg fit n g fitness..tp kalau salah or cara yg xbtul buat aksi tu..bahu pon blh terkehel..Zawen tu..badan sikit punye besar..buat aksi sapai tisu bahu terkoyak..pon xdpt best time..best time mase tu..yg dapat si ATU raja lawak...buruh binaan katanya...tp syg..kesilapan azri membuatkan die terkeluar...n die antara fav grup aku

lg satu...camne si jihan miskin same mejar faiz blh kalah..isk isk isk...haih...tulah..badan besar xsemestinya kuat kan...

so skang...harapan aku pada smua kecuali gambit n on air punya team je..sbb ape aku xsuke derang? sbb derang smua POYO!

kikiki

(aku insan yang lemah)





Tiada ulasan: