Rabu, 23 April 2008

Pagi Ini

Dah 2 hari wa bgn kol 7.03am

Dah 2 hari wa subuh kol 7.08am

Semalam sbb adik wa dtg tido beradu kt umah sewa way g biliknyer sekangkang kera itew…

Pagi ni wa xtau sbb ape…

Tp yg pasti..

Wa mimpi

Wa g Wet World ngan family wa…

Beshnyeeeeeeee..siap wat terjunan tiruk lagi…

Tu yang wat bangun lambat tuh…

Tp pg tadi..mase wan nk mandi…

Wa tgk jer air shower tuh turun…

Umah sewa wa tade heater..lupe lak nk masak air panas…

Akibatnye,.wa tgu sapai air tuh sejuk..

Namun demikian…air tuh xkn sejuk pong!!!

Waiting for nuthin…

Last² wa mandi jer…(chucky ko tau la kan berapa second yg aku mandi kalau dah sejuk kematu cenggitu)

Dulu, masa wa abes SPM..

Wa ade trip g Wet World sak lam ngan room mate wa…

Xgitu cik ra ra?

Wa rase J xg kot…padahal die member double Decker wa…

Wa, reena, ra ra, siti, ros, amy kot…yg laen wa xigt…

Lu olang tau tak ape makneye mimpi Wa?

Wan nk g mandi manda…

Aritu cik ira circulate itew email..

Respondnya agak dibawah takat beku…

Tape la cik rara…

Kite plan mase cuti wesak day la…

Sapa mau juin??

8 ulasan:

:: iera :: berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
:: iera :: berkata...

hihi..smpi mimpi..dasat nih! :P

tp mmg ingat laa kat wet world tu..
had a good time tho..

jom korangggggg...
mandiiiii!!!!

p/s: yang 1st tu aku tpaksa delete..ada salah tulis sket..sblom korang mock aku, baik aku delete dulu..muahahahhaa..

@tune® berkata...

cess..iewa...takot gak kene mock..sbb mmg dasat budak2 nih mock ko kang...

jom arr ra...ko gogenize la...

:: iera :: berkata...

nak gogenize boleh..tade hal..
tp nak kumpul sume org tu payah..
sorang utara, sorang selatan..
sorang melancong, sorang lom balik² dr german..

haa cane? ekekeke..

@tune® berkata...

mmg payah...
aku paham sgt tuh ra...
erm..cane ek??

helomynameisjaye berkata...

seme bule diuruskan.tk dapt ramai sape yg buleh la.
lokasik musti ditmpt yg ade air ye.
lopak air atau bilik air tk dikire ye.ngee

Hana berkata...

minggu depan aku balik la..hahaha. cuti wesak nyer biler eek? aku pun dh lama x mandi manda nih..jom2..iera jd gogonizer lol

@tune® berkata...

cuti wesak selangor jer cuti..KL aku xsure la plak...
tp bulan 5 ade kenduri kawen yg bertimbun..
cepat weh..all girls out before someone mewi...