Selasa, 20 November 2007

evil intention??-NOOOO!!!!

to ol my dearest fwenzzzz.....

aku nk hamek kesempatan ini untuk tidak mahu mgutuk sesape...
& nk mintak maaf kepada smua...

as for me...biarla kalau org tuh bermulut teruk kerana..
die yg penat di kendian hari

kepada kwn² yg slame ni besabao ngan kerenah aku....
maafkan kesalahan aku...

kepada family yg terima aku seadanya,
thanx so much....

for those who yg ade perasaan xpuas hati&dengki kt i...
its OK...u can keep it in ur heart until u die...tadahalla...

kepada org² yg aku mmg benci slame ni....
aku xnk benci korg dah...lantakla korg nk wat ape pon...

wpon korg dah sakitkan hati aku byk kali...&berkali²&kali²²
wpon korg xlyn aku sms dah...
wpon korg dah berbhagia anak pinak...
wpon keje korg lagik besh dr aku...
wpon dulu korg ske+baik gle ngan aku...
wpon dulu kite dah mcm adik beradik...
wpon kite dolu² same2 bersuke ria...

tape...aku dah xnk ade perasaan negatif...
aku xk ade rase down...
aku nk hidup epi...
aku xnk rase ade peraan syaitonnnnnn......nirojimmmmmm....
aku nk tenang..dunia akhirat

to ol my fwenz...
harap anda smua berbahagia...hendaknye..

♥♥♥♥♥♥"WORLD PEACE"♥♥♥♥♥♥

Tiada ulasan: