Ahad, 19 Ogos 2007

kawan yg sentiasa mendengar...

kt dunia ni ade mcm2 kwn....
1. kwn yg time susah jer baru cari kite
2. kwn yg mase senang jer baru cari kite
3. kwn yg susah senag ngan kite

so far...kwn2 aku ni kategori no.3. derang ni mmg time susah ke...senang ke...cari kite...tp adakakah kite ni kategori yg ke 3 tuh?kalau aku, aku adalah 1st kategori...sbb aku tau..time aku susah jer baru aku cari kwn...huhuhuu...jahatnye aku ini...tp tu lah manusia...aku mmg bukan kategori 2 and 3 sbb mmg aku xlayak tuk yg tuh...

harini...blk keje(aku keje di hari sabtu-muakakaka)..aku jupe shalwa time blk keje.aku ngan si shalwa ni mmg baik bangetla..die kalao ade masalah mesti cari aku...kalo die happy pon cari aku...aku pon camtuh la...die cite psl keje die cam harrr jer...cian die...pastu die cite psal life die n scandal die...cian die...masih mengharap pada yg satu...ntahla..aku nasihatkan die to move on...tp die??ntahla...

ptg lak...aku jupe my BFF...die pon meluahkan isi hati...same ngan aku ler...igt nk menitiskan airmata bersame2, tp kt tempat awam...make kami kene undercover sket....
die pon ade masalah ngan guys gak...masalah die pon berat gak...lg teruk dr masalah aku...tp tatau cane nk solve

then..mlm...aku g ngan colleague aku sorg ni...die pon ade probs gak ngan budak yg minat kt die...cian die...dulu aku yg ejas...tp skang mamat tuh plak rase cannot go..hampeh nyer laki...cam harrrrr jerk....

ntahla...maybe xsemua lelaki cam harr...tp most of them camtu kot..???

Tiada ulasan: